وبلاگ گدن

وبلاگ گدن

وبلاگ گدن

وبلاگ گدن

وبلاگ گدن

درمان پوست زیر پوست با شیر

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۵۳ ق.ظ

درمان پوست زیر پوست با شیر

با استفاده از پد پنبه، شیر را به جوش زیر جلدی خود بمالید و بعد از 10 دقیقه با آب گرم کاملا شستشو دهید. این را سه بار در روز تکرار کنید. تا جایی که جوش ها بیرون می آیند شما همچنین می توانید یک تکه نان را در شیر گرم بشویید، سپس آن را در یک پارچه قرار دهید و آن را چند دقیقه بسوزانید. این را دو بار در روز تکرار کنید.
درمان کبودی زیر جلدی با سیب و عسل

سیب و عسل بهترین ترکیب برای درمان زخم های زیر پوستی هستند. عسل طبیعی مرطوب کننده، ضد باکتری و ضدعفونی کننده طبیعی است که باکتری های بیماریزا را روی پوست حذف می کند. علاوه بر این، عسل همچنین پوست را نرم و مغذی می کند. از سوی دیگر، سیب به علت حضور اسید مالیک به اسید مالیک محتاج است. عسل را به پوست بمالید و پس از 10 دقیقه آن را بشویید. پوره سیب را با یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب دهید تا شستشو دهید و آن را در آب گرم 10 دقیقه بشویید. شما می توانید این 2 بار در روز انجام دهید.
مزایا و خواص عسل و دارچین برای پوست و موی و شکم و مو
معایب و ویژگی های سیب در کاهش وزن و پرورش اندام بدن و در دوران بارداری
درمان زخم تحتانی با نمک نمک

یک قاشق چای خوری نمک سولفات را با نصف فنجان آب گرم مخلوط کنید تا آب نمک کاملا در آب حل شود. سپس مایع را کمی سرد کنید. سپس با استفاده از یک پارچه پنبه جوش بخورید. اجازه دهید خشک شود پس از شستشو با آب گرم، کاملا شستشو دهید. این روش را 2 تا 3 بار در روز تکرار کنید تا زمانی که ضربه ها از پوست خارج شوند.
درمان آپنه با سرکه سیب

سرکه اپل به عنوان یک ضد عفونی کننده طبیعی برای تغذیه و سفت کردن پوست عمل می کند. سرکه شراب سیب سرکه در اسید سیب غنی است، بنابراین با آب کمی رقیق می شود. (یک سوم سرکه سیب و دو سوم آب)، سپس پنبه را به محلول اضافه کنید و روی پوست قرار دهید. شما می توانید این را یک بار در روز انجام دهید.
آماده سازی و خواص سرکه سیب سرکه برای ریش
درمان زیر پوست با دانه های سیاه

توصیه پزشکان سنتی به تهیه روغن کنجد و پودر سیاه و سفید به شکل مومی است و روی پوست شما اعمال می شود و اجازه دهید آن را در مدت 10-15 دقیقه روی پوست بگذارد و سپس صورت خود را با آب روبرو می کند. خوب بخور اگر همچنان این کار را برای 10-15 روز به طور مداوم ادامه دهید، یک اثر مثبت خواهید دید.
سیاه و سیاه بودن دانه ها برای لاغری و ریزش مو در دوران بارداری
درمان الکل زیر پوست

یکی از سریع ترین و مطمئن ترین راه های درمان الکل جلب این است که آن ضد باکتری، ضد میکروبی و ضد التهاب است. پنبه را روی پوست بمالید و روی پوست بمالید. بعد از 10 دقیقه، آب را با آب سرد، خشک و مرطوب کنید.
درمان پوست زیر پوست با خمیر دندان

خمیردندان می تواند التهاب و درد را از بین ببرد. البته بهتر است از خمیر دندان نعنا استفاده کنید زیرا نعناع ضد التهاب است و باعث التهاب و درد می شود. روش استفاده از قرار دادن برخی خمیر دندان در جوش است و آن را تا صبح. سپس آب سرد را بشویید.
درمان جوش زیر جلدی آلوئه ورا

آلوئه ورا ضد باکتری و غنی از آنتی اکسیدانی است. آلوئه ورا می تواند سلول های زیر پوست التهاب را احیا کند. ژل آلی ورا را روی پوست بمالید و صبح روز بعد بشویید.
درمان دارچین زیر پوست

دارچین حاوی یک عامل ضد میکروبی به نام سینامالدئید است که پوست را از بین می برد. یک قاشق چای خوری عسل را با مقدار کمی دارچین ترکیب کرده و آن را جوش بیاورید. پس از خشک شدن مواد روی پوست، آن را با آب سرد شستشو دهید. شما می توانید این کار را سه بار در روز انجام دهید. اگر با استفاده از این روش های خود را ندیده اید، مطمئن شوید که به یک متخصص پوست مراجعه کنید.

  • فرید عابدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی