وبلاگ گدن

وبلاگ گدن

وبلاگ گدن

وبلاگ گدن

وبلاگ گدن

عفونت قارچی واژن با خون

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۲۲ ب.ظ

عفونت قارچی واژن با خون

به طور کلی، خون در ترشحات می تواند به علت عوامل طبیعی مانند خونریزی قاعدگی یا زخم های دستگاه تناسلی مانند زخم های دهان و دندان باشد، در حالی که عفونت واژن می تواند علل مختلفی داشته باشد، هر کدام با علائم و درمان خود و بدون معاینه. علت دقیق مشخص نشده است، که برخی از آنها عبارتند از: عفونت میکروبی: این بیماری دارای اثر نامناسب بر رشد و حرکت باکتری هایی است که به طور طبیعی در واژن زندگی می کنند. استفاده از IUD (دستگاه پیشگیری از بارداری) و استفاده از مواد معطر میتواند در تغییر مقدار باکتری واژن موثر باشد. علائم این بیماری را می توان به تغییر در بوی ترشحات اشاره کرد که به عنوان عطر ماهی شناخته می شود که بعد از نزدیکی بسیار بالاتر است. به غیر از تغییر در بوی، تغییرات در رنگ تخلیه اتفاق می افتد، که معمولا رنگ های خاکستری سفید می شود. درد ادرار و خارش دوره ای یکی دیگر از علائم بیماری است. درمان این بیماری شامل استفاده از آنتی بیوتیکها است و معمولا جنسیت مردانه نیازی به درمان ندارد.
عفونت قارچی واژن چیست؟

در زنان جوان، قارچ طبیعی به طور طبیعی زندگی می کند، محیط اسید واژن، مانع از رشد این قارچ ها می شود. در حال حاضر، اگر به دلیلی اسیدیته محیط واژن کاهش یابد، قارچ رشد می کند و باعث ایجاد عفونت قارچی در واژن می شود. بارداری، برخی از آنتی بیوتیک ها، مصرف قرص های کنترل قند خون، دیابت، کورتیکواستروئیدها، زمان چرخه ماهیانه، روابط جنسی نیز عواملی هستند که محیط طبیعی واژن را تغییر می دهند و رشد قارچ را افزایش می دهند و منجر به عفونت در واژن می شود. .
عفونت قارچی واژن مؤثر است

باکتری ها و عدم رعایت بهداشت، در بالای لیست قرار دارند. باکتری باکتری لاکتوباسیلوس با قارچ در واژن، باعث رشد قارچی و ایجاد بیماری می شود. انواع دیگر باکتری ها و قارچ ها علل این مشکل هستند که توسط آزمون های نوع آنها مشخص می شود. دلیل بعدی استفاده طولانی و طولانی از آنتی بیوتیک ها است. آنتی بیوتیک ها باکتری های محافظ دستگاه تناسلی را از بین می برند. بنابراین، شما ممکن است پس از مصرف آنتی بیوتیک این نوع عفونت داشته باشید. چاقی یکی از علل دیگر این مشکل است. استرس علت بسیاری از بیماری هایی است که خطر ابتلا به عفونت های قارچی را افزایش می دهند با افزایش سطح آدرنالین که می تواند هورمون های جنسی را تحت تأثیر قرار دهد و منجر به تغییر در دوره های قاعدگی شود. این افزایش خطر به علت افزایش ترشح کورتیزول در مواجهه با استرس و کاهش مقاومت در برابر سیستم دفاع بدن است.
عفونت قارچی واژینال کلوتریمازول

مکمل های واژن، مانند کرم ضد قارچی، عفونت قارچ را درمان می کنند. مواد تشکیل دهنده این شیاف ممکن است کمی متفاوت باشند اما اغلب حاوی کلوتوریمازول، میکونازول یا تیتونازول هستند.
درمان عفونت قارچی واژن

مواد مخدر در این درمان از دسته ای از داروهایی به نام آئول ها استفاده می شود که شامل کلوتریمازول (Mycelex)، بوکانونازول (Gynezol یا Femstat)، نیاسین مینستازول (Monistat) و تیوکانازول (Vagistat-1) هستند. این داروها در زمان های مختلف (به عنوان مثال یک بار در روز، 3-1 بار در روز و غیره) مورد استفاده قرار می گیرد. قبل از تصمیم دادن به کدامیک از بهترین ها برای شما مناسب است، شما باید با دکتر یا داروساز مشورت کنید. اطمینان حاصل کنید که دقت کتبی این دارو را بخوانید. دستورالعمل به شما اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده از کرم و یا تزریق شکاف وریدی داده خواهد شد. مهم است که دستورالعمل ها را دنبال کنید. اگر مطمئن نیستید که چه کاری انجام دهید، از پزشک یا داروساز خود مطلع شوید. .

  • فرید عابدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی